rebeccasofiiee

Alla inlägg under juli 2011

Av rebecca jönsson - 31 juli 2011 14:12

             

  Lite bilder från igår, har lite mer men dom får ni se nån annan gång ;)

// Rebecca

Av rebecca jönsson - 31 juli 2011 13:18

Jag älskar mina kuddar hahaha :D dom är så skööööna!! Nyss vaknat och som sagt vaknar och vill inte gå upp haha men jag har faktist tryckt i mig lite frukost också :D Idag ska jag ta och träffa emy och göra något roligt ;) Igår hade jag jätte roligt med denne lille figur hahah. Ne vad händer nu då?? Jo jag ska slå på lite musik och piggna till lite. Förkylningen som jag skrev om tidigare hänger fortfarande kvar över huvudet, näsan är igentäppt och snorig :'( Men det är bara att hålla tummarna på att det försvinner. Justja jag ska föra över bilderna också och lägga upp dom, får göra det nu så lägger jag upp dom i ett annat inlägg.


// Rebecca

Av rebecca jönsson - 31 juli 2011 03:03

Lite sliten och slut tjej eller?? uscha vad jag är trött och inte har jag sovit något bra nu dom senaste dagarna och inte har jag varit snabb på att gå upp heller, MÅSTE vara något fel för jag brukar jämt somna snabbt och flygga upp på morgonen.

Ne det är väl åldern som tar ut sin rätt ;) fast där kanske jag tog  i lite.

Denna dag har varit stressande kan jag lova, har fixat och donat lite och flängt runt lite hahah :D träffade wicky och sofia en sväng och tog tag i en sak efter det sen träffade jag emy och vi satt och pratade en sväng sen käka vi sallad, eller jag käka sallad och hon en macka ;O och sen efter kubb :D jävligt gott med kubb kan jag säga har inte ätit det på år och dar. Vi tog en sväng till stan och jag kan lova er att jag har inte sett så mkt folk på samma plats i denna stad på väldigt länge måste jag få lov att säga. Men det är väl skönt med lite livs tecken i denna stad också antar jag.

Ne men som ni förstår så har inte jag haft tid med att skriva något idag.

Men nu tänker jag säga godnatt och sen ska jag tvinga mig själv att somna. Det är en dag imorgon också!!

// Rebecca


p.s har lite bilder från idag men dom kommer upp imorgon för just nu orkar jag inte.

Av rebecca jönsson - 30 juli 2011 11:55

Godmorgon! Sitter här i min säng med datorn i knät och en skål flingor brevid på bordet :) Måste ta tag i lite mer saker idag och göra en massa ärenden. Men det får faktist vänta för nu ska jag  bara ta det lugnt och avnjuta morgonen på bästa sett :D.

Börjar bli förkyld också känner jag :( Snorar hela tiden och det gör ont när jag sväljer. Hoppas det inte blommar ut till nå värsting grej det pallar inte jag nu.

Ne men om man ska ta och äta upp flingorna och slå på något bra att titta på :)


// Rebecca 


 

Av rebecca jönsson - 30 juli 2011 01:35

Gud vad härligt... satt ute en stund och kollade på dom vackra sjärnor som lyser ikväll/natt, och när jag satt där och kollade så föll mina tankar på allt som varit och på allt som kommer att hända och jag fastnade vid en tanke på en viss person och då flög en vit fjäril förbi mig och sen försvann den sen kom den tillbaka som om den vela visa något. Såå underbart det var som en dröm eller en saga gud vilket ögonblick. Dags att se livet posetivt och vara glad över det man har.


// Rebecca

???

Av rebecca jönsson - 29 juli 2011 20:15

Har ingen aning om vad det ska stå på rubriken :) Men jaja Har tagit reda på lite saker och nu sitter jag i soffan nere med mamma och jocke. Har pratat lite osv osv. Mamma håller på med sin blogg ;) hihihih, och jag sitter och diggar musiken just nu.


 Skönaste Låten hahahaha :D

Av rebecca jönsson - 29 juli 2011 19:43

http://angelsandmetal.bloggplatsen.se/ Gå in och läs ;) Mamma min har gjort som nästan alla andra hon har skapat en blogg :D


// Rebecca

Av rebecca jönsson - 29 juli 2011 18:53

Ne precis jag vet inte mycket men jag vet en del :D och jag vet att det som varit det liger bakom mig och nu är det time to go and time to be stronger. Det kanske är dags att stå för att jag är jag och stå för allt som har med mig att göra... Det kanske är dags att släppa taget om allt och börja om på ny kula?? Ne jag vet inte ja. Mycket tankar och funderingar som  irrar omkring i mitt huvud.


 

Presentation


Mitt namna Är Rebecca,jag är en pratglad tjej på 18år och som älskar att ta kort och umgås med mina vänner. I denna blogg skriver jag om mig och mitt liv och allt där emellan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Love,Hope and faith

 

Ovido - Quiz & Flashcards