rebeccasofiiee

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Himmelriket!!

Av rebecca jönsson - 17 oktober 2012 20:09

Mitt himmelrike ligger där borta, men vad gör jag här?? borde inte jag vara där?.

Jag borde känna lycka jag borde sväva på moln, men lyckan känner jag inte och molnen är för tunga för att sväva på.


Mitt himmelrike är sunt för ögat att titta på men jag undrar hur det skulle vara att få vara en del utav det, ja det är mitt men jag har inte riktigt fått nyckeln dit så här sitter jag och väntar.


Efter all denna tid som gått borde inte allt förändras,borde inte allt gå mot ljusare tider?? det är som att allt stannat och det är som att jag väntar på något som ska vända hela min värld upp och ner det är nästan så jag blir kär i känslan men vad är det jag väntar på??


Säg mig kära du, vad är detta för något?? ska jag skratta eller gråta eller kanske ta chansen att förlåta.


En sista fundering och sen kanske jag skulle ha lämnat allt detta, lämna tryggheten och testa på något nytt, upptäcka en sida utav mig som jag en inte fått lära känna, jag är bra sugen på att dra mig bort!!


// Rebecca

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca jönsson - 18 november 2012 14:55

Det är söndag och jag trivs med livet och jag Trivs med mig själv. Denna helg Har bestått utav att jag fyllt år och en massa andra trevligheter, jag är lycklig och jag älskar det. För en gångs skull funkar det och inget hinder kan stoppa mig. //R...

Av rebecca jönsson - 5 november 2012 17:47

Jag tycker inte om dessa funderingar som kommer och går hela tiden och inte försvinner dom vid första taget. Fast det är ju inte så farliga utan mest bara irriterande. Jag tror de flesta har haft liknande funderingar eller tankar, exempelvis duger...

Av rebecca jönsson - 5 november 2012 11:54

Det går så fort ibland, man hinner inte tänka sig för och det är då man glömmer bort, man glömmer det viktigaste personerna, de som faktist fanns där när andra svek och man glömmer allt det fina. Det skadar inte att visa sin tacksamhet lite då oc...

Av rebecca jönsson - 4 november 2012 17:24

Eftersom att jag inte har orken till att skriva om allt jag gjort så lägger jag ut bilder istället. ...

Av rebecca jönsson - 23 oktober 2012 07:17


Jag hade jätte svårt att somna igår, det slutade med att jag tvingade mig själv till att somna runt halv 3-3 tiden men då funkade det till slut, tänk att jag aldrig hade sömn problem och gud så jag kan sakna att sova en hel natt utan att vakna till l...

Presentation


Mitt namna Är Rebecca,jag är en pratglad tjej på 18år och som älskar att ta kort och umgås med mina vänner. I denna blogg skriver jag om mig och mitt liv och allt där emellan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Love,Hope and faith

 

Ovido - Quiz & Flashcards